måndag 11 februari 2013

NYA SMYCKEN FRÅN VÅGA NU I ANNIES STUGA

Julafton igen, nu med smycken i alla paketen. Vårens nya fräscha smycken från Våga har äntligen levererats till butiken. Nu är det ljusare färger som gäller, men inte enbart. Tuffa smycken i svart och nitar hittas också bland vårens smycken.

Nu är det ju så bra att det är Alla hjärtans dag på torsdag. Passa på att önska er nya smycken då. Jag är hemma både tisdag och onsdag kväll, om någon vill titta förbi butiken. Ring innan bara.




De tre första bilderna tog jag när jag beställde smyckena i november, de andra har jag fotat i kväll. Bilderna gör aldrig smyckena rättvisa, så får ni helt enkelt titta förbi butiken, för att se dem live.













Nya sjalar har också kommit, även de ljusare än tidigare. Jag har blivit sjalberoende och vill ha en av varje färg.





Ändrade öppettider för butiken veckan som kommer!
Vi ska dra till fjällen och kommer därför att hålla SEMESTERSTÄNGT i butiken mellan den 
16-22 februari. 

Torsdag och fredag den här veckan har butiken öppet som vanligt, alltså mellan kl. 14.00-18.00.


//Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar