lördag 7 september 2013

GREENGATE

Är nu stolt återförsäljare av mitt favoritmärke Greengate. Har haft span på märket sedan vi öppnade i november förra året och nu äntligen blev det av. Greengate är noga med sina återförsäljare och de får inte ligga för nära varandra. Har jag tur så kanske jag blir ensam om det i Falkenberg.

Vi gjorde alltså vår första beställning på Formex och den damp ner i butiken i veckan. Alltid svårt att göra en första beställning, man vill ha allt men måste begränsa sig. Sedan kan man alltid bygga på efterhand. De flesta kollektionerna matchar varandra och det är just det som är charmen med Greengate.

Lite av det jag beställde är restnoterat och kommer in senare i höst. Väntar in mer i grått, som passar utmärkt ihop med det lite romantiska jag har inne i butiken nu.























//Malin

Semesterstängt i Annies Stuga mellan 12-15 september. Öppnar alltså den 19 september. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar