fredag 14 mars 2014

SMYCKEN FRÅN UNDERBARA LO-IKA


När jag och Lars är på Formex, är det lätt att vi missar en del godbitar. Huvudet klarar bara av att ta in en viss del, sedan stänger min hjärna av. Dessutom har jag en lista på vad jag ska leta efter och går ganska mycket efter den.

Tur är då att man ändå kan hitta dessa godbitar utanför mässan. Får man dessutom bra hjälp med att välja ut, så är det ännu bättre. Så här lät det typ från mig "Lite i den färgen, fast inget sånt och kanske lite till av den färgen" "Kanske en sån också?" Sedan skickades detta ner till butiken och jag är nöjd! Skönt när det stämmer!

Underbara smycken i riktigt festliga färger! Med ett sådant här armband eller halsband är man redo för sommar 2014! Det är också riktigt snyggt att matcha flera armband och halsband tillsammans, the more the merrier stämmer här!



















//Malin




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar