lördag 16 mars 2013

LITE NYTT SMÅTT OCH GOTT - INREDNING OCH FIKA


I går inkom ytterligare några nyheter till butiken. Lite småplock och härliga inredningsdetaljer från danska Madleys. 



Tre plåtkrukor i en korg av ståltråd



Ståltrådshjärta med med plats för värmeljus.




Prydnadskrona för dekoration. Blir riktigt fin med en växt inuti. Kanske en som slingrar sig upp kronan. Finns i tre olika storlekar. På bilden visas den största. På första bilden kan man se alla tre kronorna. 



Blomsterpinnar i härliga våriga pasteller.



Fina prydnadshjärtan i trä, även dessa i härliga pasteller.




Kärlek på tråd


Värmeljushållare



Värmeljushållare - ministad


I dag bjuder jag på kaffe och kaka i butiken, dansk drömkaka för att vara exakt. Tänk att jag aldrig smakat eller hört talas om den kakan. Men det är inte sista gången jag bakar den, för god var den.

Så passa på att komma och fika och titta på alla härliga vårnyheter vi har i butiken.  Så mycket som vi har i butiken nu har vi inte haft tidigare. Kunder brukar säga att man måste gå flera varv för att inte missa något. 

Jag skulle bli glad om ni alla kunde hjälpa mig att sprida Annies Stugas existens med alla ni känner. Dela gärna på Facebook och andra sociala medier. Tack! <3


Öppettider i helgen:

Lördag kl. 10 - 15
Söndag kl. 10 - 15

//Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar